Oldalmenü
Szavazás
Melyik a kedvenc autó gyártód?
Amerika
Európa
Japán
Korea
KGST

K-700 

A K-700 traktor felépítését tekintve két alváz félkeretre osztható, melyek függőleges tengelyű csappal kapcsolódnak egymáshoz. A mellső alvázfélre épült a motor, a vezetőfülke, a hajtómű és a mellső híd. A hátsó alvázkereten helyezték el a hidraulikus munkahengerekkel működtetett hárompont függesztőszerkezetet és a hátsó hidat. A traktor kormányzása hidraulikus, a nagy mérete ellenére is jól tud manőverezni, és képes 7 méter sugarú körben megfordulni. A négyütemű, nyolchengeres, turbófeltöltéses dízelmotor nyomatékát tengelykapcsoló nélkül, egyetlen rugalmas gumitárcsa közvetítésével kardántengely viszi át a hajtómű tengelyére. A differenciálmű után bolygóműves véglehajtás adja át a forgatónyomatékot a járókerekekre. A sebességváltó mechanikus, hidraulikus kapcsolással, mellyel 16 előre és 8 hátrameneti fokozat kapcsolható. 1970 márciusában már 8 darab ilyen traktor dolgozott hazánkban.

K-700

K-701

A K-701 traktor négykerékhajtású, 50 kN vonóerőosztályba tartozó, két félkeretre épített ízelt kormányzású erőgép, melynek motorja 12 hengeres, V-elrendezésű, közvetlen befecskendezésű, vízhűtéses dízelmotor. Alapvető rendeltetése függesztett, féligfüggesztett és vontatott munkagépekkel talajművelés. A motor az első félkereten taláható. A sebességváltómű mechanikus, 16 előre- és 8 hátrameneti sebességfokozatot biztosít. A kerekek hajtására kardántengelyek szolgálnak. A TLT motorfordulatszám arányos és terhelés alatt kapcsolható. A függesztőszerkezet hárompont-rendszerű, az alsó vonórudakra szerelhető vonólappal és vontatóhoroggal vontatott munkagépek is üzemeltethetők. A vezetőfülke kétszemélyes, két oldalajtós, nyitható ablakkal. A kabinban elhelyezett kezelőelemek könnyen és biztonságosan használhatók.

K-701

Forrás: www.mezogeparchivum.hu

Diavetítő

Kapcsolat:         

   Webcím:            www.keletiblokk.mlap.hu
Szerkesztő:      Dezső József (Jocivan)
Email.:                dezsojoci@freemail.hu